Aplikacje, które pomogą Ci zbudować nawyk picia wody

Aplikacje, które pomogą Ci zbudować nawyk picia wody

9 kwietnia 2018 Dieta, Zdrowie 0

Większość z nas doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest nawadnianie naszego organizmu. Niestety w natłoku codziennych obowiązków bardzo często zapominamy o piciu wody, a przypominamy sobie dopiero w momencie, gdy jesteśmy spragnieni. Aby regularnie nawadniać organizm z pomocą przychodzą nam aplikacje na telefon, które jednym powiadomieniem informują nas, że nadszedł czas na nawodnienie 😊

Postanowiłam przedstawić wam kilka aplikacji na smartfona, których zadaniem jest regularne wysyłanie powiadomień „Pij wodę- to dla Ciebie dobre” bądź „Już czas napić się wody”. 😊

Poniżej znajdziesz zestawienie 5 aplikacji, które ułatwią Ci budowanie nawyku picia wody – a więc do dzieła!

  1. HYDRO – To bardzo prosta i bezpłatna aplikacja. Daje nam możliwość samodzielnego ustawienia przypomnień (domyślnie – co godzinę). Prosi nas o wpisanie swojej wagi, płci i innych parametrów, za pomocą których oblicza nasze dzienne zapotrzebowanie na wodę. Do swojego dziennego bilansu możemy dodawać wodę wypitą w różnych objętościach. Na plus zasługuje możliwość odhaczenia treningu – aplikacja odejmuje wodę z dziennego bilansu. Bardzo przejrzysty wykres monitorujący postępy w ciągu tygodnia, miesiąca, roku.
  2. MOJA WODA – To nieskomplikowana aplikacja, która pomaga nam pamiętać o sięgnięciu po szklankę z wodą. Na wstępie prosi o podanie płci, wagi oraz pyta o aktywność fizyczną. Samodzielnie oblicza ilość wody, którą powinniśmy wypić, ale daje też możliwość zwiększenia lub zmniejszenia tej wartości. To, co wyróżnia ją na tle innych apek to to, że daje nam różnorodność w doborze napojów (kawa, herbata), które w ciągu dnia spożywamy. Przedstawia nam również szereg ciekawostek na temat wody.
  3. DRINK WATER – Analogicznie do aplikacji HYDRO i MOJA WODA istnieje możliwość manualnego ustawienia godziny powiadomień i ilości wody. To co odrobinę ujmuje tej aplikacji to fakt, iż zapotrzebowanie na wodę obliczane jest jedynie na podstawie naszej wagi. Bardzo klarowne za to jest dodawanie ilości wody do dziennego bilansu.
  4. PRZYPOMNIENIE WYPIJ WODĘ – Na początku aplikacja prosi nas o wpisanie informacji odnośnie swojej wagi oraz godziny pobudki i zasypiania. Dzięki temu samodzielnie oblicza ilość wody, którą w ciągu dnia powinniśmy wypić. Co godzinę otrzymujemy powiadomienie o wypiciu wody, a z drugiej strony aplikacja daje możliwość ręcznego ustawienia czasu powiadomienia. Na plus zasługuje fakt, że powiadomienie, które pojawia się na ekranie telefonu, pokazuje ile mililitrów już za nami, a ile jeszcze pozostało.
  5. WATER TRACKER – Minimalistyczna i bardzo przejrzysta aplikacja przypominająca o piciu wody. Water Tracker zapamiętuje Twoje spożycie wody oraz wskazuje procentowe dzienne spożycie na wykresie kołowym. Aplikacja prosi nas o podanie swojego wieku, wagi oraz czasu, który przeznaczamy na aktywność fizyczną. Minusem tej aplikacji jest brak możliwość ręcznego ustawienia godzin przypomnienia o piciu wody.

A Ty z jakiej aplikacji korzystasz? Lub którą z powyższych będziesz chciała przetestować? 😉

Daj znać w komentarzu!

Prześlij dalej:

Autor

Anna Raimann:

0 Comments

Daj znać co myślisz!

Twój e-mail nie będzie udostępniony publicznie. Pola wymagane oznaczone są *

Dodaj komentarz